19 Mayıs 2013 Pazar

Münir 1 Yaşında ^.^!


Minik prensimin hayatıma neşe ve huzur vermek için geldiği gündü 8 Mayıs 2013...
Oğluma koskocaman hayırlı uzun bir ömür diliyorum. Minik bir doğum günü de yaptık kendilerine... 





Yaptığım her şeyi çekemedim. Evim küçük çapta bir kreşe dönüşmüştü ... 


                           Meksika Fasulyeli Kuskuslu Salata



                                             Pastamız


                                 Elmalı Tarçınlı Cevizli Kek



                                           Rus Salatası



Günün sonuna doğru tulumunu giyip uykudan önce balon sefası yapan oğluş :)

4 yorum:

  1. Çok gün bir gün olmuş fotoğraflar herşeyi anlatıyor canım. Münir'in yeni yaşı hayırlı olsun son koyduğun resim çok tatlı masallahh...

    YanıtlaSil
  2. Sen de olsaydın daha güzel olurdu...
    çok gün bir gün olmuş kısmını anlayamadım eksik yazdın galiba :-)

    YanıtlaSil
  3. Çok Güzel bir gün yazacaktım yanlış olmuş :) yorumlarla oynayabiliyosan sen düzeltebilirisin. :)

    YanıtlaSil
  4. O senin yorumun bana hata bulmak düşer :P anladım da fırsat bu fırsat uğraşıyorum işte :P :))

    YanıtlaSil