11 Temmuz 2011 Pazartesi

Yazın ilk tatili!

Yorucu bir tatilden yeni döndüm. Amasya Tokat derken nihayet evimdeyim. Aslında tatilden çok akraba düğününe gitmekti maksat. Eşimle ilk defa kendi memleketime gitmiş olduk. Onun hatrına biricik dayılarım Tokat kebabı bile yaptı :)



İşlerini de aksatmadı tabi kocam :) her ne kadar dağın başında da olsak teknolojinin esaretinden kurtulamadık. Elde laptop, netbook ne varsa çekmeyen ceptelefonlarıyla babam ve kocam ne kadar çalışkan bireyler olduklarını ispatladılar. :P


 Benim hayvanlara oldukça düşkün kızkardeşimle bol bol kedi köpek fotoğrafladık.Fotoğraf çekmeyi bu kadar sevdiğim halde vaktim öyle dolu geçti ki makinemi elime alacak fırsatım olmadı. Haliyle fazla fotoğraf çekemedim. Ama herşeye rağmet kiraz, dut, kayısı, vişne, erik, ve olan tüm mevsim meyve ve sebzelerini dalından yemek başka :)



 Ağalara takılan mamasını bir güzel sarıp yemeye gayret eden bu orta boy örümceği fotoğraflarken belgesel çekiyormuş gibi hissettim :P

En çok da dut yedim ama o kadar dutu dalından kopardığın gibi yemezsen ziyan oluyor bir sonraki gün bile güzelliği kalmıyor o yüzden marketlere taze şekilde getirilemeyen meyvelerden biri de dut. Dalından koparıp yiyebiliyorsan çok şanslısın...

Bir buçuk ay sonra da Uşakta olabilirim. O zaman bol üzümlü günler beni bekler ;)...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder